jueves, 25 de septiembre de 2014

93. DIJOUS, 25/9/2.014 ALBERT GELPI I LACASA, A PUNT DE INICIAR EL MODUL DE TUTORITZACIO E IMPARTICIÓ DE LA ACCIÓ FORMATIVA. CONTINUACIÓ DE LA ELABORACIO DEL NOSTRE CERTIFICAT (1)

POST Nº 93    0  a   E-MAIL  de  contacto:   rdsarlef3@yahoo.es   TARRAGONA   tlf.:    676  271   614


SE NECESITAN FONDOS PARA LANZAR UNA PLATAFORMA DE CONTINUIDAD DE ECOLOGÍA  RSARLEF  EN TRES FASES (PRIMERA FASE: 2.021 - 2.024.  SEGUNDA FASE:  2.024-2.027    TERCERA FASE:  2.027-2.031)    PODÉIS ESCRIBIR  AL E-MAIL DE ARRIBA PARA PROPONER CUESTIONES A TRATAR  PENSANDO Y CAPTANDO LO QUE SUPONEMOS QUE VAN A SER LAS REALIDADES CONVIVENCIALES Y EXISTENCIALES QUE VAMOS A PASAR EN LOS PRÓXIMOS 20 AÑOS.

ESTE  ESPACIO SERÁ SIEMPRE GRATUITO.  LA PERSONA O PERSONAS QUE LO ELABORAN REALIZAN UN LABORIOSO TRABAJO.  SE SOLICITA TU AYUDA PARA PODER AMPLIARLO.

NÚM.  DE  CUENTA:        ES   0182    6240   69    0203877957

0 VISITES // 15 VISITES PARCIALS    (19/8/2.019)       0

TARRAGONA, AGOSTO DEL 2.013

RETIRADO EL TEXTO, LO ENCONTRAREÍS EN LA CABECERA DE LA SERIE SOBRE CRISIS GLOBAL.

TARRAGONA, AGOST DEL 2.013

RETIRAT EL TEXTE,  HO TROBAREU A LA CAPCELERA DE LA SERIE SOBRE CRISIS GLOBAL.

VISITAS MUY IMPORTANTES, AQUÍ ABAJO. VISITAS MUY IMPORTANTES, AQUÍ ABAJO.

SEPTIEMBRE DEL 2.015

http://ecologiarsarlef.blogspot.com.es/2015/08/1-preparacion-fotocopia-mediados-de.html   (1/9/2.015)   (1  DEL BLOG DE ECOLOGÍA-RSARLEF)

MARZO DEL 2.013

http://rsarlef.blogspot.com.es/2012/02/584-conservacion-de-la-naturaleza.html   (5/3/2.013)   (584  DEL BLOG PERSONAL SOBRE CIENCIA Y TECNOLOGÍA)



VISITAS MUY IMPORTANTES, AQUÍ ARRIBA. VISITAS MUY IMPORTANTES, AQUÍ ARRIBA.

LA SERIE DE DIJOUS, 25/9/2.014   ALBERT GELPI I LACASA,  A PUNT DE INICIAR EL MODUL DE TUTORITZACIO E IMPARTICIÓ DE LA ACCIÓ FORMATIVA.  CONTINUACIÓ DE LA ELABORACIO DEL NOSTRE CERTIFICAT  TE DOS POSTS. EL POST DE DIJOUS, 25/9/2.014   ALBERT GELPI I LACASA,  A PUNT DE INICIAR EL MODUL DE TUTORITZACIO E IMPARTICIÓ DE LA ACCIÓ FORMATIVA.  CONTINUACIÓ DE LA ELABORACIO DEL NOSTRE CERTIFICAT (2) ES EL 94 D'AQUEST BLOG: 

http://cursodocenciacifo.blogspot.com.es/2014/09/94-dijous-2592014-albert-gelpi-i-lacasa.html    (94)    (25/9/2.014)



ENS FICAR UN DIBUIX E IMATGES (ESTA PENJJAT


ALICIA

LES SET DIFERENCIES


COMPONENTS DELS PROGRAMES FORMATIUS.


EL PROGRAMA FORMATIU


HEM DE MONTAR EL PROGRAMA FORMATIU EN FUNCIO DELS DOCENTS


ESTA EN LA WEB



NOTES CARACTERÍSTIQUES

COHERENCIA

CONTEXTUALIZACIÓ

UTILITAT

REALISME

COL.LABORACIÓ

FLEXIBILITAT

DIVERSITAT.


LA BIBLIA DELS INDICADORS.


DEFINIR BE EL PERFIL DE L'ALUMNAT.   TINDRE EN COMPTE MOLT BE LA FÁBULA DE PROJUSTO.



COMPONENTS BÀSICS,


ELS OBJECTIUS

ELS CONTINGUTS

LA METODOLOGIA

ELS MITJANS I ELS RECURSOS DIDÀCTICS.

L'AVALUACIÓ



OBJECTIUS  QUE EL ALUMNE ASOLEIXEN LES SEVES COMPETÈNCIES


CARACTERÍSTIQUES DELS OBJECTIUS

       (ESTAN A LA PÁGINA WEB  ..... S'HA DE BUSCAR )



      TOT SISTEMA EDUCATIU TÉ UN DESENVOLUPAMENT ÈTIC.  ELS VALORS

SON INTENCIONS EDUCATIVES / FORMATIVAS


REFERENT PER LA PRÁCTICA EDUCATIVA

REFERENT PER A L'AVALUACIÓ: LES CAPACITATS NO SON DIRECTAMENT AVALUABLES.

FINALITAT : QUIN ALUMNAT VOLEM ?






DIFERENCIES ENTRE OBJECTIUS GENERALS I DIDACTICS.

ES MITLLOR PARLAR DE OBJECTIUS DIDÀCTIS EN FRONT DELS GENERALS.

ELS OBJECTIUS HAN DE SER MESURABLES (S'APROPAR A CRITERIS EMPRESARIALS  E INDUSTRIALS )



CARACTERÍSTIQUES QUE HAN DE TENIR ELS OBJECTIUS



ELS OBJECTIUS HAN DE SER EXPLICITS.




ELS OBJECTIUS HAN DE SER SEQÜENCIATS



"LA LETRA CON SANGRE ENTRA"       ÈXITS     ESFORÇ



MES CARACTERÍSTIQUES QUE IDENTIFIQUEN ELS OBJECTIUS:


DON 6 PUNTS  I EL DARRER ES

"PODER DESENVOLUPAR-SE EN PLANS D'ACTUACIÓ"


CADA OBJECTIU TE QUE TINDRE ASOCIAT UN PLA D'ACTUACIÓ



TAULA  DE PARAULES CLAU (VERBS)   BUSCARLA A LA WEB  DEL FOCIFO


FETS - CONCEPTES - PRINCIPIS          PROCEDIMENTS




LA TAXONOMIA DE BLOOM


TAXANOMIA DE BLOOM          Y   TAXONOMIA DE ANDERSON .       (/BUSCAR DINS DE INTERNET )

http://es.wikipedia.org/wiki/Taxonom%C3%ADa_de_objetivos_de_la_educaci%C3%B3n    (25/9/2.014)   (ESTA BASTANT BE)

TAXANOMIA DE BLOOM REVISADA POR ANDERSON 

http://es.slideshare.net/pcastaneda/taxonoma-de-bloom-anderson?next_slideshow=1    (25/9/2.014)


(( ES XULO EL LLIBRE OBERT QUE S'ESTA MIRANT EN AQUEST MOMENT LA MARIANGELS )



10 H 25 M


CARACTERÍSTIQUES  DELS CONTINGUTS.


MANCAR ENMARCAR TOTS EL QUE TENIM ESCRIT DINS DE QUADRES.




SELECCIÓ RELLEVANT DE SABERS

       UTILITAT

       S'ORGANITZEN EN ÀREES DE CONEIXEMENTS


   
ELS CONTINGUYS NO SON UNA FINALITAT EN SI MATEIXOS SINO L'INSTRUMENT DE DESENVOLUPAMET DE CAPACITATS.

ELS CONTINGUTS HAN DE SER SIGNIFICATIUS .


AQUEST MATI HE SALUDAT A LA SENYORA   JOSEFA EL CID  MARE DE CARLES EDUARDO NUÑEZ DE PRADO EL CID.



EL MATERIAL ENDREÇADET I PRESENTABLE.



TIPOLOGIES DE CONTINGUTS


COINCEPTUALS   que cal saber ?


            PROCEDIMENTALS


                             UN ALTRE QUE NO HE POGUT COPIAR




TÉCNIQUES PEL CANVI



SEGONS EL QUE VULGUI FER

                                              COM S'APREN             CÓM   S'ENSENYA



CONCEPTES







SEGUEIX A DIJOUS, 25/9/2.014   ALBERT GELPI I LACASA,  A PUNT DE INICIAR EL MODUL DE TUTORITZACIO E IMPARTICIÓ DE LA ACCIÓ FORMATIVA.  CONTINUACIÓ DE LA ELABORACIO DEL NOSTRE CERTIFICAT

http://cursodocenciacifo.blogspot.com.es/2014/09/94-dijous-2592014-albert-gelpi-i-lacasa.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario