martes, 30 de septiembre de 2014

99. DIMARTS 30 DE SEPTEMBRE 2.014 IMPARTICIÓ I TUTORITZACIÓ (2)

POST Nº 99    0   a    E-MAIL   de  contacto:   rdsarlef3@yahoo.es   TARRAGONA   tlf.:    676   271   614

SE NECESITAN FONDOS PARA LANZAR UNA PLATAFORMA DE CONTINUIDAD DE ECOLOGIA  RSARLEF  EN TRES FASES (PRIMERA FASE: 2.021 - 2.024.  SEGUNDA FASE:  2.024-2.027    TERCERA FASE:  2.027-2.031)    PODEÍS ESCRIBIR  AL E-MAIL DE ARRIBA PARA PROPONER CUESTIONES A TRATAR  PENSANDO Y CAPTANDO LO QUE SUPONEMOS QUE VAN A SER LAS REALIDADES CONVIVENCIALES Y EXISTENCIALES QUE VAMOS A PASAR EN LOS PRÓXIMOS 20 AÑOS.

ESTE  ESPACIO SERÁ SIEMPRE GRATUITO.  LA PERSONA O PERSONAS QUE LO ELABORAN REALIZAN UN LABORIOSO TRABAJO.  SE SOLICITA TU AYUDA PARA PODER AMPLIARLO.

NÚM.  DE  CUENTA:      0182    6240   69    0203877957

8 VISITAS PARCIALES






METODOLOGÍA


       IMPARTICIÓ

       TUTORITZACIÓ



            MÉTODO   MANERA DE FER .  ENS HEM DE POSICIONAR DAVANT DE UNA MANERA DE FER. LA METODOLOGIA - EVIDENTMENT - TE QUE SER COHERENT AMB ELS OBJECTIUS,


            SEMPRE TENIM QUE FER EL MATEIX ?     EL QUE FEN TE QUE           TINDRÀ                           COHERÈNCIA AMB EL OBJECTIU.


                          SI HO ADAPTEN AL C. P.  PODEM HAVER DOS POSIBLES OPCIONS - ENTRE ALTRES -

                 HORARIS VARIATS  COMBINANT TEORIA I PRÁCTICA.  DURANT TOTS ELS DIES DEL   C. P.


          QUAND MES HO TINGUI SISTEMATIZAT  MITLLOR M'AJUDA A CONSEGUIR EL OBJECTIUS DEL C. P.

          SISTEMATIZAR TOTS ELS PROCESSOS.

           CANVIAR EL OBJECTIU IMPLICAR PLANIFICAR D'UN ALTRE MANERA   (AIXÒ ES FEINA DEL TUTOR)



EL TUTOR ES TE QUE PREOCUPA D'AQUESTES QÜESTIONS

VARIABILITAT      DIVERSITAT      INTELIGENCIES  MULTIPLES.


    GENT ORIENTADA A RESULTATS  I A GENT ORIENTADA A SISTEMATIZACIÓ DE PROCESSOS.



9 h 26 m

ENSENYAMENT INDIVIDUALIZAT     - SERIA LO IDEAL -



TEMA SANT POL DE MAR ..... ARA TENEN TOTES LES HORES.

AMB ELS PROCESSOS DE SELECCIÓ T'APROPES AL CONEIXAMENT DE L'ALUMNAT.


RECOMANAR INTENTAR CONÈIXER ALS ALUMNES I TENIM QUE ADAPTAR LA NOSTRA IMPARTICIÓ ALS ALUMNES.

METODOLOGIES ON LINE.     LO IDEAL ES CONSEGUIR AUTOAPRENENTATGE.


AGUSTINA M'HA PUJAT EN COTXE DE LA PARADA DE L'AUTOBUS FINS A LA ESCOLA.

SEPT TIPUS DE INTEL.LIGENCIES MULTIPLES.   ¿PER QUE MARIANGELS VESTEIX SEMPRE DE NEGRE ?


HEM DE ENSENYAR ALS ALUMNES A CONDUÏR ELS COTXES.   (COMPARANT EL NOSTRE C.P. AMB EL CARNET DE CONDUÏR).


ES TRACTAR DE LLIGAR LES DUES OPCIONS   LA SISTEMATIZADA I LA INDIVIDUALIZADA.


EL MOODLE  LI PERMET TINDRA TOT EL MATERIAL PEL CURS QUE LI COMENÇA EL DIVENDRES A TURISME A SANT POL DE MAR.


¿ COM PODEM CREAR UNA METODOLOGÍA INDIVIDUALIZADA ?

AMB MES RECURSOS HO FARIEN MITLLOR


HEM DE TENIR EN COMPTE   :

             1.  ALUMNAT     (LO MES IMPORTANT ....  DE L'ACCIÓ FORMATIVA)
             2.  OBJECTIUS.

             3.  SISTEMATIZACIÓ DE LA METODOLOGIA (QUE APLEGIR AL MÀXIM DE PERSONES DE LA CLASSE).


                         CADASCÚ  TREBALLAR EL SEUS  INTERESSOS.                  SINESTESIA


AMB ELS DE NIVELL 1 METODOLOGIES MES DIRIGIDES I MES CURTES.


SOBRE TUTORITZACIÓ FER-LI UNA PROPOSTA AL ALBERT PER TRACTAR EL TEMA DE LA TUTORITZACIÓ.   TENDREM QUE CONSULTAR  EL C. P. DE DOCÈNCIA. 


IMPORTÀNCIA DE  LES EINES D'AUTOAPRENENTATGE.

ALBERT RECOMANAR MULTIPLICITAT DE METODOLOGIES PERÒ PLANIFICADA


EL ANTIC  C. A. P. HA DESAPAREGUT.   ENS PARLA DE UN MASTER QUE FA EL MATEIX QUE ESTEM FENT NOSALTRES AQUÍ  PERÒ NO AMB EL C. P. SINO AMB  LA EDUCACIÓ SECUNDARI.


EL PERQUÈ  DE LA TUTORITZACIÓ.


INTENTAR ADAPTAR EL CURRICULUM DE CADA PERSONA ALS SEU ESTIL D'APRENENTATGE


UN ALTRE QÜESTIÓ SE M'ESCAPAT


A ON TENIM QUE INFORMAR-NOS. EN EL MANUAL DEL CERTIFICADO ANTERIOR A AQUEST,



5 I 6 DE NOVEMBRE SERÀ DE 30 MIN. CADASCÚ. SOBRE LO NOSTRO.

MATERIALS PREPARATS . DINÀMICA PREPARADA.

QUE HEM DE LLIURAR ? COM A PRÀCTICA ...   LA PREPARACIÓ DE D'ALT A BAIX DE TOT UN MÒDUL  QUE S'ENVIARÀ A UN E-MAIL.


AVUI CLASSE IMPORTANT I SIGNIFICATIVA DE CARA A PODER ENFOCAR EL DESENVOLUPAMENT DEL CURS D'ARA FINS AL FINAL DEL MATEIX.

12 h. 10 m.

LA REINANTE MALA EDUCACIÓN.

CONTINUAMOS CON EL TEMAQ DE


13 h  20 m

xavier guix .... VIDEO DE ESPAIPERTU

PROGRAMACIÓ NEUROLINGÜÍSITCA.











 IMPARTICIÓ I TUTORITZACIÓ (3)

http://cursodocenciacifo.blogspot.com.es/2014/10/100-dimecres-1x2014-imparticio-i.html     (  100)   (1/X/2.014)

No hay comentarios:

Publicar un comentario