SE NECESITAN FONDOS PARA LANZAR UNA PLATAFORMA DE CONTINUIDAD DE ECOLOGÍA RSARLEF EN TRES FASES (PRIMERA FASE: 2.021 - 2.024. SEGUNDA FASE: 2.024-2.027 TERCERA FASE: 2.027-2.031) PODÉIS ESCRIBIR AL E-MAIL DE ARRIBA PARA PROPONER CUESTIONES A TRATAR PENSANDO Y CAPTANDO LO QUE SUPONEMOS QUE VAN A SER LAS REALIDADES CONVIVENCIALES Y EXISTENCIALES QUE VAMOS A PASAR EN LOS PRÓXIMOS 20 AÑOS.
ESTE ESPACIO SERÁ SIEMPRE GRATUITO. LA PERSONA O PERSONAS QUE LO ELABORAN REALIZAN UN LABORIOSO TRABAJO. SE SOLICITA TU AYUDA PARA PODER AMPLIARLO.
Cuando hagas un ingreso en este número de cuenta pon al lado tu nombre y apellidos.
NÚM. DE CUENTA: ES 0182 6240 69 0203877957
0 VISITAS TOTALES // 21 VISITAS PARCIALES (29/8/2.019) 0
MÓDULO DE EVALUACIÓN (2)
http://cursodocenciacifo.blogspot.com.es/2014/10/105-modulo-de-evaluacion-2.html (105) (9/10/2.014)
MÓDULO DE EVALUACIÓN (1)
http://cursodocenciacifo.blogspot.com.es/2014/10/104-modulo-de-evaluacion-1.html (104) (9/10/2.014)
PACIENCIA. Y EVITAR RESPUESTAS "VISCERALES".
AQUI S'HA DE VINDRE DESCANSAT. 12 H 42 M ESTEN DEBATINT SOBRE LA CAPACITAT ORATORIA I EXPRESIVA DEL CARLOS MANZANO. RICART POSA CARA DE CANSAT ALBERT RECOMNAFR QUE TREBALLENT BE EN TOT LO QUE YA ES PORTA COMENTAT FINS ARA.
FLORIAN APELA AL PRINCIPIO DE PARETO CON UNA DE SUS FRASES QUE NO ES LA HABITUAL.
13 H 00 M COMENÇA AMB EL TEMA DE LA AVALUACIÓ DE LA ACCIÓ FORMATIVA. ENS DEMANAR QUE LLEGIN EL PDF DEL JOAN MATEO ( EN EL FOCIFO) NURIA RAJADELL TORNEM A LES RUBRIQUES AVALUAR EL NIVELL DE DESENVOLUPAMENT EINA DE QUALIFICACIO EMPRENADA PER AVALUACIONS SUBJECTIVES. CRITERIS ESPECIFICS I PREACORDATS QUE FAN LA AVALUACIÓ MES SIMPLE I MES TRANSPARENT. IMPORTANCIA DE QUE EL CRITERIS ESTIGUIM PREACORDADES. PERMETEN QUE EL PROFESSORAT I ALUMNAT . PER IGUAL, QUE ELS CRITERIS XOMPLEXES I SUBJECTIUS. AMB UNA RUBRICA SE FA ...... SI LA RUBRICA ESTA BEN FETA NO HI CAP PROBLEMA EN DIRLI LES PREGUNTES DEL L'EXAMEN. HEM D'AVALUAR LA PROPIA AVALUACIÓ. ¿ COM EVALUAREM EL NOSTRE CERTIFICAT DE PROFESIONALITAT ? TFCP TREBALL DE FINAL DEL CERTIFICAT DE PROFESIONALITAT ¿ QUE AVALUARÀ ? MARIA ES MAS PAPISTA QUE EL PAPA Y DEMASIADO DETALLISTA. ESTA DEFININ DE FORMA MOLT ACURADA LA RÚBRICA. I A UN MODUL QUE ES DIU PRÀCTIQUES. CADSCU DE NOSALTRES FARÀ DOS O TRES PRESENTACIONS DURANT TOT AQUEST MES. DURANT LA DARRERA HORA I MITJA SORTIREM A EXPOSSAR UN TEMA DEL NOSTRE CERTIFICAT DE PROFESIONALITAT. 13 h 36 m ENS DEMANAR ELABORAR UNA RUBRICA SOBRE LA NOSTRA PRESENTACIÓ. ¿ QUE ES LO IMPORTANT DE UNA PRESENTACIÓ ? 1. QUE HAGI UNA EXPOSICIÓ CLARA. 2. CONTESTA A LES PREGUNTES DEL ALUMNE. AVALUACIÓ DE 0 A 4 EN LA RUBRICA S'HAN DE ESPECIFICAR LES PUNTUACIONS. ITEM : NO DIR TACOS A LA CLASE. - POSTURA CORPORAL - TONO DE VOZ - INTERCAMBIO VISUAL CON TODOS LOS ASISTENTES. - CAPACIDAD ASERTIVA Y EMPÁTICA. - ELABORACIÓ DEL MATERIAL DIDÁCTICO. DEMÀ AMB LA YOLANDA FAREM LA RUBRICA I LO QUE PORTAVEM DESDE EL DIVENDRES AMB ELLA. ARA ENS DEDICAREM AL MÒDUL DE AVALUACIÓ. EXPOSICIÓ TEORICA SOBRE FONAMENTS DE AVALUACIÓ (DIMARTS QUE VÉ ). IR PONIENDO MAS COSAS DENTRO DE NUESTRO PORTAFOLIO.. ENVIAR A ALBERT DIRECCIÓN DE NUESTRA SERIE DE POSTS SOBRE COMPETÈNCIAS DIGITALES. (REALIZADO) COMENZAMOS CON EL SIGUIENTE MODULO - EL DE EVALUACIÓN DEL CERTIFICADO DE PROFESIONALIDAD - DIMECRES, 9 h 34 m 8/10/2.014 ENVIAR A YOLANDA NUESTRO CURRICULUM VITAE ( A SU CORREO - BUSCARLO - ES YOLANDARS26@GMAIL - HAY QUE CONFIRMARLO).
CONTINUAMOS TRABAJANDO EL TEMA DE LA RUBRICA DE CARA A LA PRESENTACIÓN / EXPOSICIÓN.
NO ENTIENDO PORQUE ANDO CANSADO Y AGOBIADO. ES IMPORTANTE QUE CONTROLEMOS PARTE DE NUESTRA VIDA. 10 h 40 m JUNTO CON JESÚS HEMOS HECHO EL EJERCICIO DE LA RÚBRICA. CLASE TEÓRICA Y MAGISTRAL DE 30 MIN. Y TENEMOS QUE COLOCARNOS EN LA LISTA Y TENEMOS QUE PONER COMO MÍNIMO UNA SEMANA MAS TARDE DE LA PRIMERA QUE HAGAMOS. FER UN ESQUEMA DE COM ADMINISTRAREM EL NOSTRE TEMPS A LA PALESTRA. ES RECOMENABLE FER SERVIR UN POWER POINT. 14 / 10 / 2.014 MARTES 13 H 30 M PRIMERA CLASE 15 ' 22 / 10 / 2.014 MIÉRCOLES 13 H 00 M SEGUNDA CLASE 15' NOS RECUERDA QUE CON TEORÍA Y CON DIAPOSITIVAS Y QUE NOS CRONOMETREMOS CUANDO TENGTAMOS NUESTROS POWER POINTS PREPARADOS ES MEJOR QUE SE LOS PASEMOS A ELLA Y ENTONCES LOS COLOCARÁ EN UNA CARPETA DEL ORDENADOR DE EXPOSICIÓN (EL DEL PROFE) VAMOS A ENTRAR MAS EN MATERIA Y DE CARA A LA PRESENTACIÓN HAY QUE PONER IMÁGENES EXPRESIVAS QUE AYUDEN AL ENTENDIMIENTO DEL MATERIAL. 12 h 05 m AVIAM QUAND CONSEGUEIXO REPARAR L'ORDINADOR HEWLET PACKARD ( ENCARA ME N'ENRECORDO DE L'ALEX DELS NASSOS). 13 h 42 m AVUI NI AZOFAIFO NI LA ELIZABETH NO HAN VINGUT A CLASE. LA ELIZABETH A FET UNA ENTREVISTA DE FEINA I EL AZOFAIFO HA COMENÇAT A TRABALLAR EN UN LLOC NOU. 9 /10 /2.014 9 h 17 m TEORIA DE LA AVALUACIÓ , HO TE FICAT DINS DEL FOCIFO https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxmb2NpZm8yMDExfGd4 OjQ4NmQ5Nzk1ZTI5Y2JlYzA (9/10/2.014) SE HAN D'AVALUAR SI S'HAN ASOLIT LES COMPETENCIES I NO ELS CONTINGUTS. AVALUACIÓ CENTRADA EN EL PROCESS I AVALUACIÓ CENTRADA EN EL RESULTAT. LA AVALUACIÓ HA DE ANAR ORIENTADA PER VEURE SI ES PORTA BÉ EL PROCESS O NO. AVALUACIÓ INICIAL. FINALITATS DE LA AVALUACIÓ OBJECTIVES I SEMIOBJECTIVES I ENS FARÀ UNA COMPARATIVA. AMB UN TIPO TEST ES MOLT DIFICIL EVALUAR PROCESSOS. EL JOSEP ES TROVA MALALT AQUESTOS DIES. SINCERITAT PER PART DE L'ALBERT EN QUAND A LA DIFICULTAT DE CORREGIR EXAMENS TIPO ROLLO ENS ACONSELLAR DE QUE CONCIENCIEM A LA GENT DE QUE ES POGUIM LLEGIR QUE PASSA SI CORREGEIXIS UN EXAMEN DE ROLLO SI ESTAS EMPRENYAT O NO ? TOTS ELS GRAUS I MASTERS TENEM UN TREBALL FINAL DE GRAU O DE MASTER. CRITERIS D'OBSERVACIÓ EN QUEAND A EXAMENS DE TIPO ORAL AL IGUAL QUE FEM RUBRICAS FEM UNA EXPOSICIÓ DE CRITERIS. INCONVENIENTS : TEMPS D'EXPLICACIÓ. 10 H 04 M FLORIAN S'HA CANVIAT DE LLOC D'AON SEURE PER NO SENTIR EL MEU TECLETEIG. EL DÍA DE LA EXPOSICIÓ CUIDADO PROJECTES I TREBALLS. CRITERIS DE AVALUACIÓ MIRAR A AVIAM AMB QUINES METODOLOGIES DELS NOSTRES CERTIFICATS PROFESIONALS PODEM ENCAIXAR. S'HAN DE VALORAR SI ES ÚTIL EN EL NOSTRE CERTIFICAT DE PROFESIONALITAT ( C. P. ) ENS RECOMANAR QUE UTILICEM DIFERENTES EINES D'EVALUACIÓ I ELS INCONVENIENTS QUE TENEM LES DIFERENTES FORMES D'AVALUACIÓ. CRITERIS D UNA COSA ES AVALUAR DE UNA MANERA CUANTITITVA I UN ALTRE QUELITATIVA. ESTIC FELIZ DINS D'AQUESTA AULA. PORTAFOLI DOSSIER O CARPETA. DE TOTES LES ACTIVITATS ENS DEMANAR REFLEXIONS AL PORTAFOLI I AMB EL BLOG HEM DE CURRARNOS MES A MES EL PORTAFOLI. COM AVALUAR SEGUI EL PARCERISA I SEMPRE QUE FEM UN MATERIAL L'HEM DE AVALUAR QUAND TENIM MOLTS POWER POINTS S'HAN D'ENUMERAR. ELS PREZI TENIM QUE AUTOEVALORAR ELS NOSTRES MATERIALS. TREBALLS PER L'ALBERT 10.NuriaRajadellLosprocesosformativosenelaula_articulo.pdf (175k) 3 Rúbriques Albert Gelpí 2014.pdf
(1031k)
LA CONSIGNA ES UN MODUL. I APLICAR TOTS ELS CONCEPTES DOCENTS QUE ANEM
AGAFANT COM A EINA PER DESENVOLUPAR EL NOSTRE PRIMER MODUL DEL NOSTRE CERTIFICAT .
SEGONS COM DESENVOLUPEM I SI VEIEM QUE NO ANEM ARRIVANT ENS DIU QUE PARLEN-NE AMB ELL.
12 H 44 M DENTRO DE UN RATO VA A EMPEZAR LA EXPOSICIÓN MARIA Y VAMOS A VER COMO VA QUEDANDO EL TEMA DE LA PREVENCIÓN DE RIESGOS LABORALES.
SALVA Y JESÚS MARCHAN DEL AULA.
MARIA B. COMENÇA A EXPOSAR ELS QUE NO TENIM LA RÚBRICA FETA PODEM FER VEURE QUINES COSES. POSICIÓ COROPORAL ERGUIDA DE MARIA HABLA DE FORMA ATROPELLADA. NO HACE RESPETAR SU ESPACIO. RIESGO Y PELIGRO .... ( JESUS ME LO EXPLICO EL OTRO DIA ) TONO DE VOZ DEMASIADO AGUDO Y EXPRESIONES DEMASIADO PAUSADAS. EN LA DIAPOSITIVA REALZA DEMASIADO SU PROPIA IMAGEN Y NOMBRE PERSONAL. CRUZA LAS PIERNAS A LA HORA DE EXPONER EN PÚBLICO SU MENSAJE. PREVENCIÓN Y PROTECCIÓN EN PRL LOS PREVENCIONISTAS TRATAN DE ANULAR Y/O ELIMINAR EL RIESGO. SALUD MÉDICA Y SALUD OCUPACIONAL. POCA MODULACIÓN DE LA VOZ POR PARTE DE MARIA. AFIRMACIONES DEMASIADO TAXATIVAS. OTRA TRASPARENCIA ACCIDENTE, INCIDENTE Y ENFERMEDAD PROFESIONAL. MEZCLA CONCEPTOS LEGISLATIVOS CON IDEAS DE DEFICNICIÓN .... ESTA DESVIANDO LA PRESENTACIÓN DE LOS CONCEPTOS CN IDEAS RELACIONADAS A COMO ESTA MONTADA LA LEGISLACIÓN LABORAL. ENFERMEDAD PROFESIONAL. DA DEFINICIONES ADECUADAS. RESPIRACIÓN DE AMIANTO. MENCIONA EL CASO DEL ÉBOLA. FIN DE MARIA B ALBERT FA UN COMENTARI EN GENERAL DE COM A ANAT LA INTERVENCIO NO DONEU PER SUPOSAR LA MOTIVACIÓ DE LA GENT. 14 h 07 m |
MÓDULO DE EVALUACIÓN (4)
No hay comentarios:
Publicar un comentario