jueves, 9 de octubre de 2014

106. MÓDULO DE EVALUACIÓN (3)

POST Nº 106    0   a   E-MAIL   de  contacto:   rdsarlef3@yahoo.es   TARRAGONA  tlf.:   676  271   614

SE NECESITAN FONDOS PARA LANZAR UNA PLATAFORMA DE CONTINUIDAD DE ECOLOGÍA  RSARLEF  EN TRES FASES (PRIMERA FASE: 2.021 - 2.024.  SEGUNDA FASE:  2.024-2.027    TERCERA FASE:  2.027-2.031)    PODÉIS ESCRIBIR  AL E-MAIL DE ARRIBA PARA PROPONER CUESTIONES A TRATAR  PENSANDO Y CAPTANDO LO QUE SUPONEMOS QUE VAN A SER LAS REALIDADES CONVIVENCIALES Y EXISTENCIALES QUE VAMOS A PASAR EN LOS PRÓXIMOS 20 AÑOS.

ESTE  ESPACIO SERÁ SIEMPRE GRATUITO.  LA PERSONA O PERSONAS QUE LO ELABORAN REALIZAN UN LABORIOSO TRABAJO.  SE SOLICITA TU AYUDA PARA PODER AMPLIARLO.

Cuando hagas un ingreso en este número de cuenta pon al lado tu nombre y apellidos.

NÚM.  DE  CUENTA:        ES   0182    6240   69    0203877957

0 VISITAS TOTALES // 21 VISITAS PARCIALES   (29/8/2.019)     0

MÓDULO DE EVALUACIÓN (2)

http://cursodocenciacifo.blogspot.com.es/2014/10/105-modulo-de-evaluacion-2.html  (105)   (9/10/2.014)


MÓDULO DE EVALUACIÓN (1)

http://cursodocenciacifo.blogspot.com.es/2014/10/104-modulo-de-evaluacion-1.html    (104)   (9/10/2.014)














PACIENCIA.     Y EVITAR  RESPUESTAS "VISCERALES".


AQUI S'HA DE VINDRE DESCANSAT.


12 H 42 M


ESTEN DEBATINT SOBRE LA CAPACITAT ORATORIA I EXPRESIVA DEL CARLOS MANZANO.


RICART POSA CARA DE CANSAT


ALBERT RECOMNAFR QUE TREBALLENT BE EN TOT LO QUE YA ES PORTA COMENTAT FINS ARA.



FLORIAN APELA AL PRINCIPIO DE PARETO CON UNA DE SUS FRASES QUE NO ES LA HABITUAL.


13 H 00 M

COMENÇA AMB EL TEMA DE LA AVALUACIÓ DE LA ACCIÓ FORMATIVA.


ENS DEMANAR QUE  LLEGIN EL PDF DEL JOAN MATEO ( EN EL FOCIFO)

NURIA RAJADELL


TORNEM A LES RUBRIQUES


AVALUAR EL NIVELL DE DESENVOLUPAMENT

EINA DE QUALIFICACIO EMPRENADA PER AVALUACIONS SUBJECTIVES.

CRITERIS ESPECIFICS I PREACORDATS QUE FAN LA AVALUACIÓ MES SIMPLE I MES TRANSPARENT.

IMPORTANCIA DE QUE EL CRITERIS ESTIGUIM PREACORDADES.

PERMETEN QUE EL PROFESSORAT I ALUMNAT . PER IGUAL,   QUE ELS CRITERIS XOMPLEXES I SUBJECTIUS.

AMB UNA RUBRICA SE FA   ......

SI LA RUBRICA ESTA BEN FETA NO HI CAP PROBLEMA EN DIRLI LES PREGUNTES DEL L'EXAMEN.

HEM D'AVALUAR LA PROPIA AVALUACIÓ.

¿ COM EVALUAREM EL NOSTRE CERTIFICAT DE PROFESIONALITAT ?


TFCP  TREBALL DE FINAL DEL CERTIFICAT DE PROFESIONALITAT


¿ QUE AVALUARÀ ?

MARIA ES MAS PAPISTA QUE EL PAPA Y DEMASIADO DETALLISTA.


ESTA DEFININ DE FORMA MOLT ACURADA LA RÚBRICA.


I A UN MODUL QUE ES DIU PRÀCTIQUES.

CADSCU DE NOSALTRES FARÀ DOS O TRES PRESENTACIONS DURANT TOT AQUEST MES. DURANT LA DARRERA HORA I MITJA SORTIREM A EXPOSSAR UN TEMA DEL NOSTRE CERTIFICAT DE PROFESIONALITAT.


13 h 36 m

ENS DEMANAR ELABORAR UNA RUBRICA SOBRE LA NOSTRA PRESENTACIÓ.

¿ QUE ES LO IMPORTANT DE UNA PRESENTACIÓ ?


1.  QUE HAGI UNA EXPOSICIÓ CLARA.

2. CONTESTA A LES PREGUNTES DEL ALUMNE.



AVALUACIÓ DE 0 A 4

EN LA RUBRICA S'HAN DE ESPECIFICAR LES PUNTUACIONS.

ITEM   : NO DIR TACOS A LA CLASE.



-  POSTURA CORPORAL

- TONO DE VOZ

- INTERCAMBIO VISUAL CON TODOS LOS ASISTENTES.

- CAPACIDAD ASERTIVA Y EMPÁTICA.

- ELABORACIÓ DEL MATERIAL DIDÁCTICO.

DEMÀ AMB LA YOLANDA FAREM LA RUBRICA I LO QUE PORTAVEM DESDE EL DIVENDRES AMB ELLA.

ARA ENS DEDICAREM AL MÒDUL DE AVALUACIÓ.

EXPOSICIÓ TEORICA SOBRE FONAMENTS DE AVALUACIÓ (DIMARTS QUE VÉ ).


IR PONIENDO MAS COSAS DENTRO DE NUESTRO PORTAFOLIO..


ENVIAR A ALBERT DIRECCIÓN DE NUESTRA SERIE DE POSTS SOBRE COMPETÈNCIAS DIGITALES.   (REALIZADO)



COMENZAMOS CON EL SIGUIENTE MODULO - EL DE EVALUACIÓN DEL CERTIFICADO DE PROFESIONALIDAD -

DIMECRES, 9 h 34 m   8/10/2.014


ENVIAR A YOLANDA NUESTRO CURRICULUM VITAE ( A SU CORREO   - BUSCARLO - ES YOLANDARS26@GMAIL - HAY QUE CONFIRMARLO).


CONTINUAMOS TRABAJANDO EL TEMA DE LA RUBRICA DE CARA A LA PRESENTACIÓN / EXPOSICIÓN.

NO ENTIENDO PORQUE ANDO CANSADO Y AGOBIADO.

ES IMPORTANTE QUE CONTROLEMOS PARTE DE NUESTRA VIDA.


10 h 40 m

JUNTO CON  JESÚS HEMOS HECHO EL EJERCICIO DE LA RÚBRICA.


CLASE TEÓRICA Y MAGISTRAL DE 30 MIN. Y TENEMOS QUE COLOCARNOS EN LA LISTA Y TENEMOS QUE PONER COMO MÍNIMO UNA SEMANA MAS TARDE DE LA PRIMERA QUE HAGAMOS.


FER UN ESQUEMA DE COM ADMINISTRAREM EL NOSTRE TEMPS A LA PALESTRA. ES RECOMENABLE FER SERVIR UN POWER POINT.


14 / 10 / 2.014     MARTES                 13 H 30 M    PRIMERA CLASE     15 '

22 / 10 / 2.014     MIÉRCOLES           13 H 00 M    SEGUNDA CLASE    15'


NOS RECUERDA QUE CON TEORÍA Y CON DIAPOSITIVAS Y QUE NOS CRONOMETREMOS

CUANDO TENGTAMOS NUESTROS POWER POINTS PREPARADOS ES MEJOR QUE SE LOS PASEMOS A ELLA Y ENTONCES LOS COLOCARÁ EN UNA CARPETA DEL ORDENADOR DE EXPOSICIÓN (EL DEL PROFE)


VAMOS A ENTRAR  MAS EN MATERIA Y DE CARA A LA PRESENTACIÓN HAY QUE PONER IMÁGENES EXPRESIVAS QUE AYUDEN AL ENTENDIMIENTO DEL MATERIAL.


12 h 05 m

AVIAM QUAND CONSEGUEIXO REPARAR L'ORDINADOR HEWLET PACKARD ( ENCARA ME N'ENRECORDO DE L'ALEX DELS NASSOS).

13 h 42  m

AVUI NI AZOFAIFO NI LA ELIZABETH  NO HAN VINGUT A CLASE. LA ELIZABETH A FET UNA ENTREVISTA DE FEINA I EL AZOFAIFO HA COMENÇAT A TRABALLAR EN UN LLOC NOU.

9 /10 /2.014

9 h  17 m

TEORIA DE LA AVALUACIÓ , HO TE FICAT DINS DEL FOCIFO

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxmb2NpZm8yMDExfGd4
OjQ4NmQ5Nzk1ZTI5Y2JlYzA    (9/10/2.014)

SE HAN D'AVALUAR SI S'HAN ASOLIT LES COMPETENCIES I NO ELS CONTINGUTS.

AVALUACIÓ CENTRADA EN EL PROCESS

I  AVALUACIÓ CENTRADA EN EL RESULTAT.


LA AVALUACIÓ HA DE ANAR ORIENTADA PER VEURE SI ES PORTA BÉ EL
 PROCESS O NO.

AVALUACIÓ INICIAL.

FINALITATS DE LA AVALUACIÓ


OBJECTIVES I SEMIOBJECTIVES I ENS FARÀ UNA COMPARATIVA.

AMB UN TIPO TEST ES MOLT DIFICIL EVALUAR PROCESSOS.


EL JOSEP ES TROVA MALALT AQUESTOS DIES.


SINCERITAT PER PART DE L'ALBERT EN QUAND A LA DIFICULTAT DE CORREGIR
EXAMENS TIPO ROLLO

ENS ACONSELLAR DE QUE CONCIENCIEM A LA GENT DE QUE ES POGUIM LLEGIR

QUE PASSA SI CORREGEIXIS UN EXAMEN DE ROLLO  SI ESTAS EMPRENYAT O NO ?

TOTS ELS GRAUS I MASTERS TENEM UN TREBALL FINAL DE GRAU O DE MASTER.

CRITERIS D'OBSERVACIÓ EN QUEAND A EXAMENS DE TIPO ORAL

AL IGUAL QUE FEM RUBRICAS FEM UNA EXPOSICIÓ DE CRITERIS.

INCONVENIENTS : TEMPS D'EXPLICACIÓ.

10 H 04 M   FLORIAN S'HA CANVIAT DE LLOC D'AON SEURE PER NO SENTIR EL
MEU TECLETEIG.


EL DÍA DE LA EXPOSICIÓ CUIDADO



PROJECTES I TREBALLS.


CRITERIS DE AVALUACIÓ

MIRAR A AVIAM AMB QUINES METODOLOGIES DELS NOSTRES CERTIFICATS
PROFESIONALS PODEM ENCAIXAR.


S'HAN DE VALORAR  SI ES ÚTIL EN EL NOSTRE CERTIFICAT DE PROFESIONALITAT ( C. P. )


ENS RECOMANAR QUE UTILICEM DIFERENTES EINES D'EVALUACIÓ I ELS
INCONVENIENTS QUE TENEM LES DIFERENTES FORMES D'AVALUACIÓ. CRITERIS D


UNA COSA ES AVALUAR DE UNA  MANERA CUANTITITVA I UN ALTRE QUELITATIVA.


ESTIC FELIZ DINS D'AQUESTA AULA.

PORTAFOLI   DOSSIER O CARPETA.

DE TOTES LES ACTIVITATS ENS DEMANAR REFLEXIONS AL PORTAFOLI I AMB EL BLOG


HEM DE CURRARNOS MES A MES EL PORTAFOLI.

COM AVALUAR SEGUI EL PARCERISA I SEMPRE QUE FEM UN MATERIAL L'HEM DE AVALUAR

QUAND TENIM MOLTS POWER POINTS S'HAN D'ENUMERAR. ELS PREZI

TENIM QUE AUTOEVALORAR ELS NOSTRES MATERIALS.


TREBALLS PER L'ALBERT

10.NuriaRajadellLosprocesosformativosenelaula_articulo.pdf (175k)


3 Rúbriques Albert Gelpí 2014.pdf 
(1031k)


LA CONSIGNA ES UN MODUL. I APLICAR TOTS ELS CONCEPTES DOCENTS QUE ANEM 
AGAFANT COM A EINA PER DESENVOLUPAR EL NOSTRE PRIMER MODUL DEL NOSTRE CERTIFICAT . 
SEGONS COM DESENVOLUPEM I SI VEIEM QUE NO ANEM ARRIVANT ENS DIU QUE PARLEN-NE AMB ELL. 


12 H 44 M   DENTRO DE UN RATO VA A EMPEZAR LA EXPOSICIÓN MARIA Y VAMOS A VER COMO
 VA QUEDANDO EL TEMA DE LA 

PREVENCIÓN DE RIESGOS LABORALES. 
SALVA Y JESÚS MARCHAN DEL AULA. 

MARIA B.  COMENÇA A EXPOSAR 

ELS QUE NO TENIM LA RÚBRICA FETA  PODEM FER VEURE QUINES COSES.

POSICIÓ COROPORAL ERGUIDA DE MARIA 

HABLA DE FORMA ATROPELLADA. 

NO HACE RESPETAR SU ESPACIO. 

RIESGO Y PELIGRO ....  (  JESUS ME LO EXPLICO EL OTRO DIA  )

TONO DE VOZ DEMASIADO AGUDO Y EXPRESIONES DEMASIADO PAUSADAS. 
EN LA DIAPOSITIVA REALZA DEMASIADO SU PROPIA IMAGEN Y NOMBRE PERSONAL. 

CRUZA LAS PIERNAS A LA HORA DE EXPONER EN PÚBLICO SU MENSAJE. 
 PREVENCIÓN Y PROTECCIÓN EN PRL

LOS PREVENCIONISTAS TRATAN DE ANULAR Y/O ELIMINAR EL RIESGO.

SALUD MÉDICA Y SALUD OCUPACIONAL.

POCA MODULACIÓN DE LA VOZ POR PARTE DE MARIA. AFIRMACIONES DEMASIADO TAXATIVAS.

OTRA TRASPARENCIA

ACCIDENTE, INCIDENTE Y ENFERMEDAD PROFESIONAL.

MEZCLA CONCEPTOS LEGISLATIVOS CON IDEAS DE DEFICNICIÓN .... ESTA DESVIANDO LA PRESENTACIÓN DE LOS CONCEPTOS CN IDEAS RELACIONADAS A COMO ESTA MONTADA LA LEGISLACIÓN LABORAL.

ENFERMEDAD PROFESIONAL.

DA DEFINICIONES ADECUADAS.  RESPIRACIÓN DE AMIANTO. MENCIONA EL CASO DEL ÉBOLA.


FIN DE MARIA B


ALBERT FA UN COMENTARI EN GENERAL DE COM A ANAT LA INTERVENCIO

NO DONEU PER SUPOSAR LA MOTIVACIÓ DE LA GENT.


14 h 07 m







MÓDULO DE EVALUACIÓN (4)

No hay comentarios:

Publicar un comentario